موسسه خیریه علی و حسین همدانیان

افتتاح طرح توسعه واحد ریسندگی صنایع نساجی همدانیان

با حضور جمعی از مسئولین استان و منطقه و همچنین هیئت مدیره محترم مؤسسه خیریه همدانیان، طرح توسعه ریسندگی افتتاح گردید.

روز پنجشنبه دوم تیرماه با حضور جمعی از مسئولین استان و منطقه و همچنین هیئت مدیره محترم مؤسسه خیریه همدانیان ، مراسم افتتاحیه طرح توسعه ریسندگی برگزار شد.

 

 

در این مراسم آقای مهندس میرمحمدصادقی مدیرعامل شرکت صنایع نساجی همدانیان ضمن اشاره به لزوم اجرای طرح توازن بیان نمودند : در ابندای راه اندازی به علت تامین نشدن منابع ارزی مکفی ، خط تولید دارای گلوگاه بوده که عدم النفع شرکت از سرمایه گذاری جذب نشده و ظرفیت بلااستفاده سالیانه بالغ بر 6 میلیارد ریال بوده است. این طرح با سرمایه گذاری ریالی و ارزی حدود 20 میلیارد ریال ، ظرفیت تولید کارخانه ریسندگی را 30 درصد افزایش داده و گلوگاه بخش تکمیل نخ را برطرف نموده است و زمینه اشتغال جدید 22 نفر را نیز فراهم نموده است.

 

 

مدیرعامل شرکت در نهایت ، ضمن ابراز خرسندی از سود بی سابقه سال گذشته شرکت ، از سهامدار محترم و همچنین مدیران و کارکنان شرکت در اجرای موفقیت آمیز طرح توسعه ریسندگی اظهار قدردانی نموده ضمن معرفی برنامه های توسعه آتی کارخانجات ریسندگی و بافندگی شرکت همکاری بانکها و سایر ارگانها را در اجرای طرح های توسعه جهت نیل به اهداف تعیین شده را خواستار شد.

 

 

در خاتمه مدعوین از خط تولید و طرح توسعه کارخانه ریسندگی همدانیان بازدید بعمل آوردند.