موسسه خیریه علی و حسین همدانیان

حضور شرکت صنایع نساجی همدانیان در پنجمين نمايشگاه بين المللي نساجي

شرکت صنایع نساجی همدانیان در پنجمين نمايشگاه بين المللي و نهمين نمايشگاه تخصصي ماشين آلات و محصولات نساجي، چرم و صنايع وابسته حضور می یابد.

 

 

این نمایشگاه از تاریخ 24 لغايت 27 آذر ماه سال جاري در اصفهان برگزار مي شود و بيش از 70 شركت را از استان هاي اصفهان، تهران و يزد و نمايندگي كشورهاي تركيه، تايوان، اندونزي، سنگاپور، هند، تايلند، چين، كره و اسپانيا گرد هم مي آیند تا به نمايش آخرين دستاوردهاي خود بپردازند.

به گزارش واحد رسانه شركت نمايشگاه هاي بين المللي استان اصفهان در اين نمايشگاه محصولات و خدماتي چون ريسندگي، بافندگي، مواد اوليه و افزودني ها، رنگرزي، چاپ و تكميل، تجهيزات و ماشين آلات، مراكز علمي، آموزشي، نشريات تخصصي، انجمن ها و اتحاديه ها و محصولات نساجي را عرضه مي دارد.

انجمن كارفرمايان صنايع نساجي استان اصفهان، انجمن صنايع نساجي ايران، اتحاديه كارگاه هاي نساجي اصفهان، انجمن كارشناسان نساجي استان و شركت شهرك هاي صنعتي (خوشه نساجي) در اين نمايشگاه حضوري فعال دارند.

 

 

گفتني است نمايشگاه نساجي اصفهان يكي از چند نمايشگاه تخصصي در زمينه ماشين آلات و مواد اوليه صنعت نساجي در سطح كشور است كه در مقايسه با نمايشگاه هاي مشابه كه بيشتر به محصولات و منسوجات خانگي، كيف، كفش و پوشاك پرداخته اند، اهميت بيشتري به مباحث تخصصي و بخش ماشين آلات در جهت رونق اين صنعت داده و محور خود را بر اين موضوعات متمركز ساخته است.

علاقه مندان به بازدید از غرفه شرکت صنایع نساجی همدانیان می توانند از تاریخ 24 لغایت 27 آذرماه در ساعات 15 الی 21 در غرفه شماره 132 واقع در سالن 1 نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان حضور پیدا نمایند.