موسسه خیریه علی و حسین همدانیان

قیمت خرید شیر از دامدار ۶۵۰ تومان تعیین شد

مدیرعامل سراسری اتحادیه دامداران کشور گفت:‌ در جلسه تعیین قیمت شیر خام که به ریاست استاندار تهران تشکیل شد، قیمت شیر خام ۶۵۰ تومان تعیین شد.

 

سعید سلطانی سروستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: قیمت خرید شیر خام در جلسه استانداری تهران با ۳،۲ درصد چربی و بار میکروبی یک میلیون، تحویل درب دامداری کیلوگرمی ۶۵۰ تومان تعیین شد.

 

 

مدیرعامل سراسری اتحادیه دامداران کشور در پاسخ به قیمت شیر مصرف کننده گفت: آنالیز کارخانجات لبنی نیز با لحاظ قیمت شیر پایه ۶۵۰ تومان در ستاد تنظیم بازار بررسی و اعلام خواهد شد.

این جلسه در تاریخ 08/11/90 در استانداری تهران به ریاست استاندار و با حضور رئیس تعزیرات حکومتی، نماینده سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، نماینده جهاد کشاورزی، کارخانه لبنی و اتحادیه دامداران تشکیل شد.

به گزارش فارس؛ اخیرا سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تعیین قیمت شیر خام را به استانداری تهران محول کرده بود که امروز صبح این جلسه برگزار و قیمت شیر اعلام شد.

قیمت خرید شیر از دامداران قبلا ۶۰۰ تومان تعیین شده بود که فعالان این بخش عنوان می‌کردند شیر زیر این قیمت از آنان خریداری می‌شود.