موسسه خیریه علی و حسین همدانیان

پیام تبریک مدیرعامل محترم موسسه به همکاران ارجمند بمناسبت فرارسیدن سال 1393

مدیر عامل محترم موسسه طی نامه ای سال نو را به همکاران ارجمند موسسه تبریک گفتند.

 

 

 بسمه تعالی

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار 
یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال 

همکاران گرانقدر

نوروز  اگر چه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما، امّا سرآغازی است بر یکسال کوشش و خدمتی دیگر، سالی که ما را برآن میدارد تا با امید به فردائی بهتر تلاش خود را دوچندان ساخته، سختی ها را از پیش رو برداشته و با توکّل بر ایزد منان نقش و سهم خود  را  در سازندگی  و شکوفائی  ایران عزیزمان ایفا  نمائیم.

حس آمدن نوروز با جایگاه رفیعی که در خاطره ها   دارد  ما را  از   ورطه روزمرگی  به ایجا د انگیزه  در تغییر رفتار و نیل به تفکر راهبردی رهنمون می سازد، تا با بهره گیری  از  تعالیم بلند اسلام عزیز   راه   تعالی   و رسیدن   به کمال را در کلیه شئون طی نمائیم.

مفتخریم، خاضعانه سرتعظیم به پیشگاه با عظمت خدای سبحان فرود   آورده   و حضرتش را  شاکر باشیم که ما را یاری نمود تا با غلبه بر مشکلات و ر  فع موانع و تبدیل تهدیدها   به فرصت ها، در سالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آن را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرموده اند، کارنامه ای قابل قبول ارائه و سربلند و پیروز از آن بیرون آئیم.

اینجانب ضمن تقدیر  و تشکر از همراهی و  همدلی  همه عزیزان همکار  ، فرصت  را مغتنم دانسته، فرا رسیدن بهار طبیعت  و حلول سال نو را تبریک عرض نموده  و از درگاه حضرت دوست ایامی فرخنده، مبارک و سرشار از سلامتی را برای شما و خانواده گرامیتان آرزو می نمایم. امید است  تا  با  تائیدات خداوند تبارک و تعالی در سال  جدید  که نخستین روزهای آن  با ایام شهادت  دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت صدیقه کبری(سلام ا… علیها) مقارن می باشد ، بابهره گیری از فیوضات  و برکات این ایام همچون سنوات گذشته درخلق ایده های جدید مؤسسه رایاری نموده تا درتحقق نیات پاک والهام بخش ریاست عالیه و آرمانهای بلند و مقّدس بنیانگذاران خیّر و نیک اندیش مؤسسه گامهای ارزشمند دیگری برداریم./

 علیمحمد سهرابی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره