موسسه خیریه علی و حسین همدانیان

انتخاب شرکت قند نقش جهان به عنوان برترین شرکت گروه قند و شکر در جشنواره ملی بهره وری

این شرکت در چهارمین دوره جشنواره ملی بهره وری در گروه قند و شکر به عنوان برترین شرکت انتخاب گردید.

 

شرکت قند نقش جهان در پایان این جشنواره که در تاریخ 30ر11ر1391 در هتل آزادی تهران برگزارگردید، مورد تقدیر دبیر جشنواره جناب آقای دکتر نهاوندیان قرار گرفت و لوح تقدیر مرحله اول برای عملکرد مناسب در بخش های اصلی، جانبی و ویژه را دریافت نمود.

 

 

براساس محاسبات و بررسی های صورت گرفته طی سال های 90-86 شرکت قند نقش جهان در مرحله اول (با اختلاف امتیاز بیش از120 امتیاز با شرکت دوم) توسط کمیته علمی این جشنواره به عنوان نامزد اخذتندیس این جشنواره برگزیده گردید.

 

 

 

مشخصات پروژه

عنوان پروژه: کشت چغندر ارگانیک و تولید شکر سفید ارگانیک

ارایه دهنده: جناب آقای مهندس سلطانی

معرفی پروژه:

پژوهشگران پس از بررسی علل افزایش بیماریهایی نظیر سرطان ، مدلی تازه تحت عنوان غذاهای ارگانیک را برای تولید غذاهای سالم و عاری از مواد شیمیایی مضر ارائه کردند.

محصولات غذایی ارگانیک به سرعت جای خود را در بازارهای جهانی مواد غذایی باز می‌کنند. نتایج یکی از تحقیقات صورت پذیرفته در زمینه مصرف این محصولات مشخص کرد که 70درصد مصرف کنندگان، این محصولات را به دلیل عاری بودن از آفت کش‌ها ، 68درصدبدلیل تازگی ، 67درصد بدلیل حفظ سلامتی و اثر آن در تغذیه و 55درصد برای اجتناب از مصرف غذاهای تغییر ژنتیک یافته خریداری و مصرف می‌کنند.

بنابر این در بازار رقابت داخلی و خارجی میبایستی سازمان در تنوع تولیدات خود اقدام نماید تا بتواند وسیله ای برای رقابت با سایر کاخانجات تولید کننده داشته باشد . بنابراین با تولید این محصول شرکت میتواند در بازارها حضور پرقدرت تری داشته و علاوه بر بدست آوردن بازار و بالطبع سود آوری ، به ارزش‌های کاری خود که از مهمترین آنها رعایت حقوق مصرف کنندگان است نیز دست یابد.