موسسه خیریه علی و حسین همدانیان

تقدیر از موسسه خیریه علی و حسین همدانیان در همایش تجلیل از خادمان و خیران استان اصفهان

به مناسبت میلاد علی بن موسی الرضا (ع) توسط استاندار محترم اصفهان از خیران بزرگ اصفهانی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

به گزارش واحد روابط عمومی و ارتباطات موسسه خیریه علی و حسین همدانیان، همایش تجلیل از خادمان و خیران اصفهانی در شب میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار گردید.

 

 

آیت الله طباطبائی نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان در اين مراسم با بیان اینکه خيرين اصفهاني در اصلاح كارهاي بر زمين افتاده نقش مهمي را ايفا مي كنند و سبب پيشرفت و اعتلاي استان مي شوند، افزود: وجود خيرين در استان از جمله افتخارات ما در بخشهاي مختلف است.

 

 

علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان نیز در این همایش ضمن  بیان اینکه خیران با عشق، محبت و مودت و با صداقت نیکی و مهربانی را با دیگران تقسیم می‌کنند و برآیند و نتیجه ارزشمندی را از خود به یادگار می‌گذارند، افزود: خیران اصفهانی انسانهای دین‌مدار، متدین و خادم مردم هستند که در فرآیند پیشرفت کشور همپای مدیران برای مردم زحمت می‌کشند و به آن‌ها خدمت رسانی می‌کنند.

 

محمد محمدزاده مدیرکل بهزیستی استان اصفهان هم با بیان اینکه انسانهای بزرگ همواره در اندیشه دیگران هستند و دل در گرو سودمندی محرومان و بی بضاعتان می‌بندند، اظهار داشت: اصفهان زیبا در کنار وجود شهدا و جانبازان مزین به وجود خیرانی است که در راستای خدمات بزرگی برای ایتام و محرومان قدم بر می‌دارند.

 

در پایان این مراسم با اهداء  قاب ضریح منور علی بن موسی‌الرضا(ع) به همراه لوح تقدیر توسط استاندار از  خیرین بزرگ اصفهانی تجلیل به عمل آمد.